Vi bestræber os altid på at levere det samlerobjekt, du har bestilt.

Købelovens regler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis du har modtaget det forkerte samlerobjekt i forhold til din ordre eller har modtaget et samlerobjekt med defekter, vil vi gerne have at du kontakter vores kundeservice for at rette fejlen så hurtigt som muligt. Hvis samlerobjektet skal returneres til Mønthuset, sender vi dig en returlabel, der dækker fragtomkostningerne. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

 

Reklamationer skal sendes til:

Mønthuset Danmark
Postboks 2167
1016 København K